Home / Notikumi / Noticis seminārs par Klientu apkalpošanas kultūru un lojalitātes veidošanu tūrismā

Noticis seminārs par Klientu apkalpošanas kultūru un lojalitātes veidošanu tūrismā

2021.gada 16.novembrī notika projekta “JŪRA VISU GADU – Piejūras dzīves stila tūrisma veicināšana” semināru cikla noslēdzošais pasākums tūrismā iesaistītiem uzņēmējiem un tūrisma veicināšanā iesaistīto pašvaldību un citu organizāciju darbiniekiem Latvijas piejūras teritorijās. Šī Zoom semināra mērķis ir paplašināt  piekrastes teritoriju uzņēmēju (īpaši tūrisma uzņēmēju), tūrisma veicināšanā iesaistīto pašvaldību un citu organizāciju pārstāvju redzējumu un izpratni faktoriem klientu apkalpošanas procesā, kas nosaka, kāpēc klients izvēlas vienu vai citu piedāvājumu (produktu vai pakalpojumu) un kāpēc viņš atgriežas atkārtoti; seminārs sniegs zināšanas, praktiskus piemērus un ieteikumus, ko ņemt vērā uzņēmuma / iestādes iekšējās kultūras veidošanā, kāpēc ir būtiski attīstīt gan vadītāju, gan visu pakalpojuma sniegšanā iesaistīto cilvēku emocionālo inteliģenci (kā tas var palīdzēt – vai tieši otrādi “iegriezt”), cik liela praktiskā nozīme un kāda loma ir reputācijai, uzņēmuma identitātei un vērtībām lojalitātes veidošanā un ilgtermiņa attiecību “klients – pakalpojuma sniedzējs” saglabāšanā.

 Seminārs “Klientu apkalpošanas kultūra un lojalitātes veidošana” norisināsies Zoom vebināra formātā 16.11.2021. no 10:00 – 16:00, tādējādi ļaujot pieslēgties no jebkuras vietas. Vebināra laikā kopīgi meklēsim atbildes uz jautājumiem: kā cilvēki domā (kā saprasties un būt saprastam), kā uzņēmuma / organizācijas iekšējā kultūra ietekmē klientu piesaisti un noturēšanu, kā emocionālā inteliģence var palīdzēt klientu apkalpošanā un peļņas paaugstināšanā, kā izpaužas identitātes un piederības fenomens u.c.

 Vebināra darba kārtība apskatāma šeit: https://tinyurl.com/d66mb6jp

Vebināru vadīs Mg. HR Inese Sila, sertificēts profesionālais koučs, cilvēkresursu vadības eksperte, lektore, trenere, GENOS emocionālās inteliģences testa praktiķe. Inese ir līderības meistarklašu vadītāja, personīgās izaugsmes un biznesa trenere ar vairāk kā 25 gadu pieredzi personāla vadībā, t.sk. uzņēmumiem, iestādēm un personām palīdzot izprast cilvēku tipoloģiju, emocionālās inteliģences un reputācijas nozīmi savu darbības jomu un lojalitātes veicināšanai, kā arī klientu skaita palielināšanai un peļņas paaugstināšanai.

Vebinārs ir bez maksas, taču pieteikšanās ir obligāta, aizpildot pieteikuma veidlapu šajā saitē: https://tinyurl.com/2be7yx4d

Apmācību pasākums tiek organizēts Eiropas Savienības Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda (EJZF) un Rīcības programmas zivsaimniecības attīstībai pasākumā “Sadarbības pasākumi” projekta “JŪRA VISU GADU- Piejūras dzīves stila tūrisma veicināšana” (projekta nr. 20-00-F043.0442-000002). Blakus apmācību semināru ciklam projekta vadošais partneris biedrība “Jūras Zeme”, sadarbojoties ar 5 projekta partneriem, ieviesīs arī POP-UP tipa aktivitātes “Braucam Piedalīties!” katrā partnera teritorijā, kā arī digitālās komunikācijas kampaņu “Jūra Visu Gadu” visu projekta partneru piejūras teritorijās.

Kontakti papildus informācijai saistībā ar šo vebināru: www.juraszeme.lv, mob. 29443621, e-pasts: mrudzitegrike@gmail.com, vai arī tuvākajā partnerībā: “Jūras zeme”, “Partnerība laukiem un jūrai”, “Jūrkante”, “Talsu rajona partnerība”, “Ziemeļkurzemes biznesa asociācija”, “Liepājas rajona partnerība”.

Uz tikšanos!

 

Top